Vanefist neo pregledane pjenušave kapsule

Vanefist Neo - nutritivna svojstva novog dodatka prehrani

Prekomjerni kilogrami... ponekad je sramota priznati ih. Poznajete me dobro -brinem o sebi, ali ponekad si dopustim male ludosti. No, kad sam stala na vagu, mislila sam da ću se onesvijestiti! Nisam očekivala baš takvu promjenu. Ljeto se približava velikim koracima, što mogu učiniti? Sama dijeta je premalo. Upomoć! Počela sam pregledavati novosti na tržištu slim proizvoda. Vanefist Neo ne znam, ali ću probati. Jednom se živi, a godišnji je sve bliže. 



Ljeto je sezona rasprodaja, koje, kao što znamo, djevojke obožavaju i uvijek rado pretražujemo krpice. Kako mogu kupiti nešto lijepo kad moja težina nije spremna na dolazak ljeta?! Jako sam se bojala da su samo dijeta i vježbanje premalo da se vratimo u dobru formu. Dobro bi došla nekakva potpora. Dodatak prehrani? Vrlo rado, pod uvjetom da je na bazi prirodnih sastojaka.

Što je Vanefist Neo?

Slim proizvodi su još uvijek popularni. Ništa čudno što se stalno pojavljuju nekakve novotarije. Vrlo često obećavaju čuda, brzi gubitak težine bez napora i što? Jednom sam probala nekoliko proizvoda i ispostavilo se da ili nisu djelovali ili me prije ili kasnije zahvatio jo-jo efekt. Pravo ludilo! Zato sam sada jako oprezna.

Ne volim kapsule, možda je to smiješno, ali me podsjećaju na lijekove koje nitko ne voli. Flasteri za mršavljenje su možda dobro rješenje, ali po zimi. Što je toplije, sve više volimo skidati sa sebe veste i duge hlače. Stavljamo na sebe ljetne krpice i što onda? Kako objasniti kolegicama s posla zašto nam ispod kratkog rukava viri flaster. „Karla, ti to mršaviš? Ozbiljno?! Sigurno imaš dovoljno motivacije?” Ne podnosim takve zločeste osobe.

Vanefist Neo su šumeće tablete koje otapate dva puta dnevno u čaši vode. Zašto ne? Diskretna i dobra metoda uzimanja dodatka prehrani. Proizvođač ne obećaje brda i doline, samo osigurava da je to vrlo dobra potpora za dijetu. Ok, tj. nema čuda, ja isto tako moram raditi na sebi, ali s tim proizvodom će mi biti lakše. Prirodni sastojci, to zvuči obećavajuće. Motivirana, odlučila sam isprobati.

Vrijeme je za konkretne stvari. Vanefist Neo je proizvod koji pomaže u borbi protiv prekomjerne težine pa čak i protiv pretilosti. Sastojci biljnog porijekla podupiru rad metabolizma i čišćenje organizma od toksina. Čak i ako se, poput mene, želite riješiti samo nekoliko viška kilograma, možete posegnuti za ovim dodatkom prehrani. Potiskuje prekomjerni apetit i pruža osjećaj sitosti. Također je dobro rješenje za osobe s visokom razinom šećera i kolesterola. Sama nemam takvih problema, ali mnogo mojih kolegica se žali na to. Toliko podataka za početak. Hoćemo li probati? Naravno!

vanefist neo forum

Vanefist Neo - sastav proizvoda

Poznajete me pa znate da veliku pozornost pridajem činjenici na bazi kakvih sastojaka su nastala sredstva koja odlučujem uzimati. Provjeravam opis i vidim samo biljne tvari! Upravo sam na to računala. Čitam dalje i vidim poznate proizvode.

Yerba mate, moj dobar prijatelj i zdraviji ekvivalent za kavu. Snažna injekcija energije i potpora za pravilan rad organizma. Dobro poznajem i cijenim njegova svojstva. Uvijek se osjećam bolje nakon njega. Što još? Zelena kava koja ovdje nastupa ne kao izvor kofeina, nego samo kao potpora metabolizmu i sagorijevanju masti. Zvuči obećavajuće.

Što utječe na to da želimo jesti manje? Takvi sastojci kao što je Garcinia cambogia. Učinkovito potiskuje glad, daje snažnu injekciju energije i poboljšava raspoloženje. Što više od toga želite? Potpora sagorijevanju masti? Na to također možemo računati. Iskreno govoreći, nisam znala što je Bacopa monnieri, sljedeća biljna tvar u sastavu Vanefist Neo. Temeljito sam provjerila. Sada već znam da je to u biljnoj medicini poznati izvor vitamina i antioksidans. Pomaže u detoksikaciji, odnosno procesu čišćenja organizma od nakupljenih toksina.



Kakve mineralne sastojke ćemo pronaći u proizvodu? Ima ih jako puno. Imate li problem s manjkom folne kiseline, ne nedostaje je u ovom preparatu. Popis koristi koje proizlaze iz njegovog uzimanja je vrlo dugačak. Dodatna potpora za pretvaranje ugljikohidrata i prikupljanje energije je tiamin. Riboflavin koji se nalazi u brojnim proizvodima pomaže u procesu prodiranja hranjivih tvari u stanice.

Multivitaminski kompleks sadržan u Vanefist Neo je puno bogatiji. Savršeno nam poznati vitamin C ili askorbinska kiselina pomaže kod imuniteta organizma. U sastavu proizvoda nalaze se i vitamini B6 i B12 koji podupiru pravilan tijek procesa rastvaranja ugljikohidrata, masti i bjelančevina. Vitamin E je sljedeći antioksidans kojeg nalazimo u ovoj kompoziciji sastava.

Već sam spomenula to da se osobe s previsokom razinom šećera i kolesterola mogu osjećati bolje zahvaljujući ovom dodatku prehrani. Među kemijskim spojevima koji su sadržani u ovom proizvodu nalazi se krom. Sudjeluje u procesu metabolizma glukoze koji uvijek podupire ispravan rad organizma. Mnogi od nas uzimaju biotin prisutan u Vanefist Neo da bismo poboljšali stanje kose. Sama to radim, ali nedavno sam saznala da ovaj sastojak ne služi samo našoj ljepoti i izgledu. Također pomaže zdravlju tako što snizuje razinu kolesterola.  

Djevojke, ne znam za vas, ali ja sam sklona povjerovati takvoj kompoziciji prirodnih, biljnih sastoajaka. Bez oklijevanja sam pripremila prvu čašu vode, obogaćenu novim dodatkom prehrani. Već sama činjenica da ću se ojačati s takvom dozom prirodnih tvari za mene je bila dovoljna motivacija.

vanefist neo što je ovo

Mišljenja Vanefist Neo - na što sam obratila pažnju?

U skladu s onim što sam si obećala, počela sam redovito koristiti Vanefist Neo. Naravno, nisam zaboravila na zdrav način života. Dvije litre vode dnevno je moj minimum. Sigurno ste često čuli da moramo redovito jesti? Za vlastito zdravlje sam promijenila svoje životne navike. Umjesto tri veća obroka dnevno, jedem pet manjih. Jedem prosječno svaka dva ili tri sata i vjerujte mi da se osjećam puno bolje. Osim toga, vratila sam se vježbanju. I dalje nemam vremena za teretanu, ali pokazalo se da su mi vježbe zagrijavanja dovoljno poznate da bih se osjećala puno bolje.

Kakve promjene sam osjećala prelaskom na dijetu uz potporu s redovitim uzimanjem Vanifest Neo? Nakon što sam popila svaku porciju, osjećala sam se lagano, a to mi je važno. Nakon tableta za mršavljenje uvijek postanem troma i nemam želju za vježbanjem. Sada je pak suprotno, volim svoju jutarnju gimnastiku, prije spavanja radim još jednu seriju.

Što još? Gubim suvišne kilograme brže nego što sam očekivala! Bez uzimanja dodatnih dodataka prehrani. Zaista sam pozitivno iznenađena. Ne volim to raditi, ali kao iznimku sam izmjerila opseg trbuha. Izgubila sam čak pet kilograma u struku! Ne moram kupovati odjeću veće veličine, bez problema ulazim u sve što sam nosila prošlo ljeto. Već sam zapravo zaboravila na to koliko sam nakupila kilograma nakon godišnjeg. Nadam se da je ta noćna mora iza mene. Čak i ako ponovno neoprezno zanemarim dijetu, moći ću bez otpora posegnuti za Vanefist Neo. Bolje je ne gubiti motivaciju, ali dobro znate kako je to s mršavljenjem. Jednom uspije, a nekad nam ide nešto gore. Stoga se valja pobrinuti za pravilno nadomještanje. Mnogo o tome čujemo na reklamama i sami ne znamo u što vjerovati. Iz vlastitog iskustva znam da ako se dobro upoznamo sa sastavom proizvoda, sigurno ćemo i dobro odabrati. Ako sadrži biljne tvari, bit ćemo mirniji za svoje zdravlje. Čitanje naljepnica i etiketa s razumijevanjem je ključno. 😊

Vanefist Neo forum -što misle drugi?

Uvijek kad se odlučim za kupnju nekog dodatka prehrani, ne pouzdajem se isključivo u intuiciju. Provjeravam mišljenja koja se nalaze na forumima jer želim znati što mislite o tome i kakve su vaše priče. Veselim se što imate hrabrosti pričati o svojim problemima s dodatnim kilogramima i upravo me to motiviralo da podijelim svoja iskustva.

Počeala sam čitati što govorite na temu Vanefist Neo još prije nego što sam posegla za ovim preparatom. Iznenadilo me što tako pozitivno pričate na temu njegovog djelovanja. Bila sam u šoku. Malo koje sredstvo te vrste ima tako pozitivne recenzije. Često spominjete da prirodni sastojci faktički djeluju. Nemate osjećaj da truju organizam dajući mu tvari nepoznatog porijekla. Poznato nam bilje i voće s osvježavajućim sastojcima su pouzdanija opcija.

Slično poput mene, cijenite efekte tretmana koji se osjećaju i vide. Hvalite se rezultatima, nekima od vas je uspjelo smršavjeti čak za dva broja. Čestitam! Nadam se da, poput mene, počinjete cijeniti svojstva dodataka prehrani. Na temelju vlasittog iskustva vas hrabro uvjeravam da haljina broj manja ne mora biti nedostižni san. 😉

Što mislite o Vanefist Neo? Kakve dodatke prehrani koji pomažu dijeti koristite? Ne mogu dočekati vaša nova mišljenja. Ako imate svoje dojmove, podijelite ih sa mnom u komentarima. 😊

vanefist neo



Primjedbe