Vivese Senso Duo - prirodno oružje protiv gubitka kose

Čekala sam nekoliko mjeseci i konačno je tu! Nova verzija tretmana Vivese Senso Duo! Prva pomisao - pakiranje se ne razlikuje mnogo.. Pa što se onda promijenilo?


 Ono što je najvažnije - sastav! Marka je od početka isticala da djelovanje garantira specijalna kompozicija aktivnih sastojaka prirodnog podrijetla. Proizvođač je odlučio povećati koncentraciju tih sastojaka. Sada je tu veća količina sastojaka koji garantiraju još bolje rezultate, a pritom su 100% sigurni po zdravlje. Što se više može poželjeti? ;)


Primjedbe

  1. Nisam imala pojma da su to unaprijedili. Upravo mi se završava prvo pakiranje i htjela sam naručiti drugi set. Fino se pogodilo, mogu kupiti to novo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam koristila posljednje i ne znam što je tamo bilo za popraviti. Preparat je ispunio moja očekivanja 100%.

      Izbriši
  2. Wow! Kakva lijepa ambalaža, koristila sam nekoliko profesionalnih tretmana za prorijeđenu kosu i oni uvijek imaju toliko ružnu bocu da me je sram držati ju na polici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Koja od vas je to koristila i može mi reći je li to dobro? Samo, budite iskrene!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobila sam to od moga muža, malo me to začudilo, ali sad sam mu vrlo zahvalna za takav dar jer se počela pojavljivati nova kosa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ranije nisam ništa čula o ovom tretmanu, ali sam čitala puno komentara na internetu i čini mi se da je to jedino dostupno rješenje.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar