Kankusta Duo Forte – kako sam napravila formu za ljeto?



Ljeto se bliži, vani sve toplije. Ormar već preuređen. Vrijeme je obući kratke suknjice i prozračne majice, jer ne mogu zamisliti da po vrućini nosim uske traperice. Nije svakoj od nas ugodno kad mora pokazati noge. To me uopće ne čudi jer je psihički komfor važniji od toga što je moderno. Međutim, to često predstavlja problem, a pomoći može gubitak nekoliko kilograma. Ja sam u jedan mjesec izgubila čak šest kilograma i spremna sam za ljeto! Sve zahvaljujući vježbanju, samodisciplini i prije svega – dijeti. Jeste li ikad čule za Kankustu Duo Forte? Dodatak prehrani Kankusta Duo Forte jako mi je pomogao prebroditi moj put k vitkoj figuri. Obično ne vjerujem u čudesna sredstva za mršavljenje, ali Kankusta Duo Forte je prvo sredstvo koje je zaista pomoglo u mojem mršavljenju, zbog čega nisam trebala poduzeti radikalne korake koji mogu samo oduzeti želju za promjenom. Pređimo onda na predstavljanje rezultata mojeg testa ovog dodatka prehrani!

Sastav Kankuste Duo Forte – prirodni sastojci

garcinia camobgia

Kao što znate, protivnica sam trpanja kemije u sebe, a najveća mi je vrijednost zdravlje. Obožavateljica sam prirodne kozmetike, zdrave prehrane i maksimalno ograničavam konzumaciju prerađenih proizvoda. Kad se spomene mršavljenje, često čujemo i za sagorjevače masnoća koji mogu dovesti čak i do smrti. Jednostavan mehanizam podizanja temperature tijela može pridonijeti gubitku zdravlja ili života. Sastav Kankuste Duo drastično se razlikuje od svih tih kemijskih proizvoda koji ili ne djeluju ili uzrokuju jo-jo efekt. Zato sam se odlučila isprobati ovaj proizvod. Ispod ću vam opisati svaki pojedini sastojak dodatka prehrani. Evo što sam o njima pročitala:
·         Garcinia Cambogia je egzotična biljka iz porodice citrusa. Raste u tropskim šumama Tajlanda i na području južne Indije. Njezina dostupnost je prilično ograničena i možda zbog toga ne čujete za nju svaki dan, kao za druge biljke koje potiču metabolizam. Naizgled je vrlo slična bundevi. Manja je, a bere se između lipnja i listopada. Tada postaje zrela, a ponekad se može i pronaći na ekopijacama. Aktivno potiče metaboličke procese, tako da bi se sagorijevanje masnoća odvijalo lakše i brže.
·         Acai bobice – jedne od najpoznatijih bobica koje trenutno uživaju veliku popularnost širom svijeta. Malo ljudi zna da rastu na Acai palmi u Brazilu. Uglavnom rastu u tropskim šumama Južne Amerike i podsjećaju na Američku borovnicu. Aktivno potiču detoksikaciju tijela i tako ubrzavaju metabolizam te opće procese u cijelom tijelu.
·         Ekstrakt suhih malina – jeste li znali da su ekstrakti od divlje maline snažno oružje u borbi protiv viška masnoća u tijelu? Moja baka je uvijek govorila: „pij sok od malina, pa ćeš biti vitka i lijepa!“. Nikad joj nisam potpuno vjerovala. Pitala sam se kako bi sok od malina utjecao na mršavljenje?! I ispostavilo se da je baka, sada već preminula, bila posve u pravu. Ipak ponekad vrijedi pouzdati se u mudrost starih!
·         Krom – kemijski je element koji se javlja u tijelu, a njegova veća doza može učinkovito ubrzati mršavljenje. Pogotovo tijekom vježbanja i fizičke aktivnosti. Jeste li znale da riječ krom potječe iz grčkog (hroma) i znači „boja“? Iz dobrog razloga. U različitim fazama oksidacije mijenja boju.
·         Bijeli dud – potječe iz Kine. To je malo, listopadno drvo. Trenutno raste diljem svijeta. Jedan je od najosnovnijih sastojaka kineske narodne medicine, koji se unatoč napretku i znanosti dodaje mnogim proizvodima, lijekovima ili prirodnim terapijama. Bijeli dud i njegova svojstva zavolio je cijeli svijet. Zato se može naći na gotovo svim kontinentima.
·         Šafran – vjerojatno ga znate iz kuhinje, iako je to najskuplji začin svijeta dobiven od njuški tučaka vrtnog šafrana. Toliko je skup zbog toga što za proizvodnju 1 kg treba 150 kg cvijeća šafrana. Ne samo da ima izvrstan ukus u jelima, već i poboljšava crijevnu peristaltiku i utječe na procese čišćenja tijela i prerađivanja masti u stanicama.
·         Magnolija – ovo je još jedan dokaz da je sila uspavana u prirodi. Jeste li znali da se ovaj lijepi cvijet koji ukrašava stabala vaših vrtova i njihova kora koriste stoljećima u drevnoj medicini? Postoje brojni izvori koji dokazuju njezino djelovanje na dvorovima kineskog carstva. Liječila je intestinalne poremećaje i regulirala metabolizam.
·         Guarana – sastojak koji većina vas zna. U slivu Amazonke i Pare stanovnici tih područja svakodnevno je koriste. U Europi se masovno koristi za energetske i stimulativne napitke. U sastavu Kankuste Duo nalazi se njezin nemodificirani, čisti oblik bez dodanog šećera. Zahvaljujući tome, ima jak stimulativni učinak. Posebno pomaže tijekom vježbanja, tako da, primjerice, nakon teretane ne osjećamo toliki umor kao bez njezine uporabe.
Kao što možete vidjeti, sastav Kankuste Duo je prirodan i mogu vam mirne savjesti reći da ovi sastojci daju stvarno fantastične rezultate. Neke od njih možete uzgojiti sami, ali to zahtijeva mnogo vremena. A tako u jednoj kapsuli imamo sve sastojke koncentrirane.

Kankusta Duo doziranje


Živim prema načelu da sve treba dozirati racionalno. Isto kao što istina uvijek leži u sredini, tako i mršavljenje zahtijeva racionalnost, razboritost i motivaciju. Stoga, proizvođač Kankuste Duo Forte preporučuje uzimati po jednu kapsulu dva puta dnevno. Dobro ih je popiti punom količinom vode. To pomaže svakom dodatku prehrani da bolje apsorbira. Savršen trenutak za to je pola sata prije obroka. Cure, imajte na umu da vam Kankusta neće na čudesan način pomoći izgubiti kilograme, ali će potpomoći cijeli proces. Stoga redovito vježbajte, hranite se zdravo, ograničite šećer i slatkiše, a učinak će se pojaviti još brže J

Kankusta Duo učinci i djelovanje

Kao što piše proizvođač, Kankusta se preporučuje ljudima koji imaju prekomjeran apetit, pretili su, imaju prekomjernu tjelesnu težinu, a njihov probavni sustav ne radi ispravno. Ubrzava metabolizam i sprječava nastajanje kolesterola. Sama sam primijetila da se tijekom tretmana moje tijelo vratilo u normalu i počelo je normalno funkcionirati. Počela sam biti naspavana i prošao je umor koji me je pratio svaki dan. Moje sposobnosti doslovno apsorbiranja hrane odjednom su se smanjile, a kalorijski balans bio je na savršenoj razini. Nakon teretane sam jela, ali razumno, jer nisam imala apetit kao i dosad. Osim toga, počela sam redovito prazniti crijeva. Prije sam patila od zatvora i koristila sredstva iz ljekarne. Nijedan mi nije pomogao. Moja je liječnica bila u šoku, kao i ja, kada se ispostavilo da je nakon dva tjedna korištenja Kankuste sve počelo normalno funkcionirati, a kilogrami su počeli nestajati. Prije tretmana bila sam teška 75 kg (da, duga zima, večeri s čokoladom i filmom dovele su me do toga). Nakon mjesec dana bila sam teška 69, a nakon dva već 60 – dakle toliko koliko bih trebala imati pri mojoj visini.

Kankusta Duo Forte faze tretmana


Ako bih trebala podijeliti cijeli tretman u prvom mjesecu, sastojao bi se od triju faza.
1.       U prva dva tjedna apetit mi se počeo smirivati i konačno sam prestala jesti velike količine hrane. Počela sam češće odlaziti na WC. Malo me je to uplašilo, jer me je bilo strah dehidracije, ali nakon dva tjedna sve se stabiliziralo i jednostavno prešlo u redovno pražnjenje crijeva. Osjetila sam olakšanje na poslu i kod kuće. Moja liječnica kod koje sam u to vrijeme napravila krvnu sliku, trljala je oči u čuđenju kada je vidjela da su se moji rezultati znatno poboljšali!
2.       U trećem i četvrtom tjednu imala sam dojam da se moja težina zaista počinje smanjivati. Suplementacija u kombinaciji s racionalnim vježbama i stabiliziranim apetitom počela je djelovati. Jednostavno sam se osjetila lakša što je počelo utjecati na promjenu mojeg mišljenja o mršavljenju i općenito, promjenu života. Polako mi se počinjao sviđati moj izgled kada sam vidjela kako nestaju ljubavne ručke i jastučić oko trbuha.
3.       Nakon ovog razdoblja, ponovno sam napravila pretrage, ali već kod dijetetičara i u teretani. Provjerila sam svoj omjer masnoće u tijelu u odnosu na cijelu težinu i akumulaciju vode. Sve se izjednačilo. Natečenost lica je nestala jer se tijelo počelo čistiti od viška vode i masti.
Zaključujući, djelovanje Kankusta Duo možemo podijeliti na: regulaciju metabolizma, antioksidaciju i ograničenje apsorpcije šećera u krvi.

Kankusta Duo Forte gdje naručiti?

Budući da Kankusta Duo Forte nije dostupna u ljekarnama, preporučuje se kupovati je putem stranica proizvođača. Ja sam naručila ovdje. Preporučujem svakome. Brza pošiljka, profesionalna usluga. Nakon narudžbe nazvali su me radi potvrde te da me pitaju treba li mi savjet u vezi s mršavljenjem. Prilagodili su moju suplementaciju potrebama organizma i posvetili su mi onoliko vremena koliko sam trebala.
Zaključak
Kao zaključak moram reći da je Kankusta Duo Forte za mršavljenje bila pun pogodak. Znate koliko sam skeptična prema dodacima prehrani koji zalijevaju police u ljekarnama. Za razliku od njih, Kankusta nije općepoznata jer su financijska sredstva bila odvojena za testiranje proizvoda, ne za reklamu. Radije ću kupiti nešto što se ne vidi na svakom koraku u reklamama i biti sigurna da to nije marketinški trik, nego stvarno djelovanje proizvoda. Preporučujem mirne savjesti! Čekam vaše komentare i mišljenja. Imate ideje za fine dijete i fit obroke ili vježbe u kući? Čekam ih! :)

Primjedbe