Perle Bleue Active Retention Age - test

Prije nekoliko tjedana sam dobila mogućnost testiranja najnovije kreme protiv bora Perle Bleue. Na početku sam bila malo dezorijentirana, jer ipak nisam toliko stara ;) Ali, pokazalo se da je to inovativna formula koja sadrži snježnu algu. Ali, idemo po redu…







Komplet koji se sastoji od kreme od 50 ml i ampule s ekstraktom snježne alge od 5 ml. U kompletu se nalazi i lopatica sa logom kreme, zahvaljujući kojoj možemo na higijenski način pomiješati oba proizvoda.



Namijenjen je koži koja zahtijeva intenzivnu prehranu i regeneraciju, visećoj koži, također i visećem podbratku, koži neravnomjerne ili sive boje, koži s vidljivim ožiljcima od bubuljica i opeklina, koži s primjetnim znakovima starenja, borama, sitnim linijama, ali i brazdama i koži koja je izgubila čvrstoću i gustoću.




Može se koristiti u sljedećim kombinacijama:


1. Krema + ampula


Tretman namijenjen osobama kod kojih bore još uvijek nisu duboke, kod kojih koža ne odudara u potpunosti od oblika lica.



2. Krema odvojeno od ampule


Ovakva formula korištenja kreme je namijenjena osobama kod kojih bore počinju biti već veoma duboke.



Sastojci: shea maslac, ulje jojobe, bagrem, dermcom, kolagen, ulje makadam oraščića, snježna alga.



Kakvi su učinci?



Bila sam šokirana, ali sam upravo od prvog dana uporabe primijetila učinke. Plitke bore su nestale gotovo odmah. One veće su postupno bile izglađene. Koža se zategla.



Osim toga, treba reći da je proizvod jako ugodan za uporabu. Zahvaljujući lopatici bez problema se može izmiješati krema i gel od alge. Osim tog noćnog kompleta, dobila sam i dnevnu kremu. Ako se neka od Vas odluči za kupnju ove kreme, preporučujem kompletnu verziju (dan + noć), jer sigurno daje brze učinke i osigurava hidriranje kože 24 sata.




Ako vidite na svom licu čak i najmanje (tek nastale znakove starenja) preporučujem Vam ovu kremu. Sigurna sam da se nećete pokajati.



Ovdje je link ka provjerenom izvoru - http://perlebleuecream.com/

Primjedbe

  1. Oooo, ovo zvuči vrlo zanimljivo. Mislim da bi to moglo biti nešto za mene, jer ja cijenim kozmetiku od prirodnih sastojaka.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nevjerojatno da je netko to smislio. Mislite li da bih mogla to koristiti skupa s majkom? Ja imam 29 a mama 50? Što kažete?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da nema problema. On je posebno tako izrađen kako bi djelovao na bilo koji tip kože, bez obzira na godine.

      Izbriši
  3. Snježna alga? Nisam imala pojma da tako nešto uopće postoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Postoji, ali je tek nedavno otkriveno njezino djelovanje protiv bora.

      Izbriši
  4. Moja ga je tetka počela koristiti, još je nisam vidjela ali me je zvala da se pohvali kako se pomladila zahvaljujući ovom setu. Baš me zanima djeluje li noćna krema također tako dobro.

    OdgovoriIzbriši
  5. Trebalo bi bit dobro, mora se isprobati, hvala!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar