Kokosovo ulje - najbolji način za obnovu kose?

Do nedavno je moja kosa bila suha i uništena. Nema tu ništa čudno - nisam je pazila, stalno sam je bojala i ispravljala. Dugo sam tražila učinkovit način da je nahranim i izgladim. Preparati i maske iz drogerije gotovo uopće nisu pomagali. Tako da sam počela tražiti alternativne metode. Prirodna ulja, maske od avokada i druge kućne metode su doista djelovale, ali je moja kosa bila u tako lošem stanju da sam i dalje tražila nešto još jače.

I pronašla sam!
Ali ne potpuno sama. Ovu metodu mi je preporučila kolegica, a ona je za nju čula od svoje frizerke. Kokosovo ulje sjajno djeluje na kosu. Čini da ponovno postaje mekana, neodoljivo glatka i sjajna.


Može li svatko hraniti kosu kokosovim uljem?
Nažalost, kokosovo ulje svoja čudesna svojstva pokazuje samo u slučaju nisko porozne kose. Ako je Vaša kosa visoko porozna, riskirate raščupavanje - dakle, bolje je da koristite ulja s visokim sadržajem omega-3, npr: laneno ili arganovo ulje.

Kako koristiti kokosovo ulje?
  • Prije pranja
Na sat vremena prije pranja temeljito umasirajte ulje u cijelu kosu. Stavite kapu ili omotajte kosu ručnikom i ostavite na najmanje sat vremena (ili dulje), a zatim isperite kosu nježnim šamponom. Ovakva maska prije pranja zaštitit će kosu od štetnog utjecaja vode, odnosno spriječit će otvaranje kutikula. A upravo zatvorene kutikule čine da kosa izgleda zdravo, glatko i sjajno.
  • Preko noći
Ako perete kosu ujutro, ovo je sjajan način za intenzivnu regeneraciju kose - ostavite kokosovo ulje na kosi cijelu noć. Ujutro, nakon pranja, primijetit ćete razliku :)

Kokosovo ulje možete miješati i s drugim prirodnim uljima. Ja sam nedavno eksperimentirala - stvorila sam super-hranjivu mješavinu kokosovog, arganovog i lanenog ulja :)


A jeste li Vi već probali kokosovo ulje? Koji su Vaši dojmovi?

Primjedbe