Arganovo ulje

To je jedno od najskupljih i najcjenjenijih ulja na svijetu. Dobiva ga se od sjemena plodova argana koji raste samo u Maroku. Arganovo ulje se ne bez razloga smatra tekućim zlatom Maroka, s obzirom na to da predstavlja pravi eliksir za njegu kože i kose.



Svojstva arganovog ulja
Ulje posjeduje niz svojstava za njegu:
  • vlaži kožu i kosu – arganovo ulje sjajno otklanja sve probleme sa suhoćom i hrapavošću, pomaže čak i pri bolestima kože, kao što su psorijaza i ekcemi, sprječava ispucanost vrhova kose i ojačava obrve i trepavice;
  • djeluje protiv bora – arganovo ulje sadrži stigmasterol, tirucallol i E vitamin, zahvaljujući čemu obnavlja i ojačava stanice kože i sprječava pojavu bora;
  • umiruje poslije sunčanja – smiruje kožu nakon izloženosti suncu.

Moj arganov ritual – djelovanje ulja
  • Koža
Imam vrlo suhu kožu koja bez odgovarajuće hidratacije ima tendencije ka atopijskim promjenama. Zato svaku večer nakon kupanja mažem praktično cijelo tijelo arganovim uljem – zahvaljujući tome, moja koža je sjajno hidrirana, glatka i mekana cijeli sljedeći dan.
  • Kosa
Ranije je moja kosa bila suha i hrapava. To je bio rezultat bojanja i previše tople stilizacije. Koristila sam razne maske za kosu, ipak, tek joj je arganovo ulje povratilo nekadašnji sjaj. Na svakih nekoliko dana, sat vremena prije kupanja mažem cijele pramenove kose velikom količinom ulja. Zbog tog tretmana je moja kosa sjajno hidrirana, mekana i sjajna! Štoviše, kosa manje ispada, a vrhovi nisu ispucali.

Kako izabrati ulje dobre kvalitete?
Arganovo ulje se može kupiti čak i u supermarketu, ali ja ipak više volim otići do travarskog dućana i tamo uzeti svoje omiljeno kozmetičko sredstvo. Ulje za njegu mora biti nerafinirano i hladno prešano. Na bočici se mora nalaziti konkretna informacija: 100% argan oil. Ulje mora biti čuvano u tamnoj bočici, na niskoj temperaturi i ne smije biti izloženo svjetlu – ja ga držim u hladnjaku.


A koja prirodna ulja za njegu Vi koristite? :)

Primjedbe