Kako prirodno potamniti kosu? 1 pouzdan način

Dugo vrijeme sam bojala kosu zbog čega je oslabila i isušila se. Zato sam nedavno provjerila jednu odličnu metodu prirodnog potamnjivanja kose. Radio je kako sam htjela, zato ću to s vama podijeliti, a to je...

Sredstvo za ispiranje kose od ljuski oraha

















Priprema: Dovoljno je 30 minuta kuhati ljuske oraha pod poklopcem. Kada voda bude već tamno smeđa, cijedimo ljuske i ostavljamo dobiveni ekstrakt da se potpuno ohladi.

Primjena: Nakon pranja kose i primjene regeneratora, močimo kosu oko 10 minuta u sredstvu za ispiranje. Poslije je dobro staviti regenerator bez ispiranja, zato što sredstvo može delikatno sušiti kosu.

Rezultati: Kod mene su se pojavili nakon treće upotrebe. Kosa je dobila tamno smeđu boju – točno takvu kakvu sam htjela. Ispiranje ponavljam s vremena na vrijeme.

Na drugim blogovima sam pročitala da sredstvo za ispiranje donosi još bolje rezultate kada se napravi od zelenih ljuski oraha. Uskoro ću to provjeriti :)


A vi imate neke prirodne i učinkovite metode potamnjivanja kose? Obavezno podijelite!

Primjedbe