Prirodna ulja - arganovo ulje

Počela sam od arganovog ulja. Prvi minus se mogao vidjeti već pri kasi. Bilo je znatno skuplje od ostalih. Vrlo je teško naići na bočicu koja neće isprskati cijelu kupaonicu dok se stavlja na dlan. Vjerojatno sve znamo da se ulje ne ispira tako lako, a osim toga sam toliko platila, da ga ne želim toliko pažljivo nanositi, obzirom na to da se iz nekih bočica jednostavno izljevala gotovo polovica toga što je trebalo biti na dlanu. Učinak je takav da sam morala ili naučiti posebnu tehniku nanošenja ili jednostavno koristiti drugačije pakiranje. Ali to i nije tako važno... Samo djelovanje je važnije, ali ni u tom pogledu nisam baš tako zadovoljna. Koristila sam ga četiri tjedna, možda ćete pomisliti da ga prekratko koristim da bih dala neku objektivnu ocjenu, ali nažalost, nije mi se svidjeo uopće i već sam se mučila nakon prvog tjedna - vrlo teško se ispirao. Ponekad je bilo tako da sam morala oprati kosu, osušiti ju i potom oprati drugi put. I opet sam imala osjećaj da je masna. Odvratno. A djelovanje? Primjetila sam da nešto malo manje opada, ali taj neprestani osjećaj masne kose nije bio vrijedan toga.

senso duo

Primjedbe